Uke 4 ble nesten glemt

Jeg hadde glemt å blogge for denne dagen, da jeg var fryktelig opptatt med rydding og vasking hjemme før kjæresten skulle komme på langhelgbesøk.

All denne ryddingen og vaskingen var nærmest som en treningsøkt i seg selv å regne, men jeg valgte likevel å prioritere en tur til Elixia for å kunne gjøre noe med litt høyere intensitet. Målet mitt er jo tross alt minst tre økter i uka, og det vil jeg gjerne klare.

Så ble det altså en god spinningtime i dag igjen, innimellom alt husarbeidet. Og for å være ærlig, var det en ganske god unnskyldning for å ta en pause fra det kjedelige arbeidet hjemme. Også kunne jeg nyte helgen med god samvittighet - selv om jeg kanskje tok det litt vel langt. Mer om det i neste innlegg. :-P

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening