Litt sterkere. Bittelitt.

Klarte trening i dag også, i tillegg til hektiske besøk ved et par utleveringssteder for å få tak i gaver jeg har bestilt på nettet (noe som var en treningsøkt i seg selv, i grunn).

Jeg hadde opprinnelig planlagt en spinningtime i ettermiddag, men så ble jeg minnet på at jeg skulle møte prosjektgruppen min kl 12:30 på Blindern, for å levere prototypen til oppdragsgiver, og da ble det så teit å henge rundt i området i flere timer før trening, evt dra tilbake til østkanten bare for å stresse tilbake til Majorstua et par timer etterpå. Løsningen ble å droppe spinning og heller bare trene for meg selv i dag.

Det passet uansett fint å få inn noen styrkeøvelser, så jeg gikk til min faste plass ved vektstengene og tok en runde med markløft, skulderpress, knebøy, biceps, benkpress og triceps. Nytt for denne gang var at jeg bruke en stang på 12,5 kg i stedet for 10 kg. Litt fremgang er også fremgang. Aller først varmet jeg opp med 15 minutter på elipsemaskinen.

Skrittelleren på mobilen forteller meg at jeg har tatt over 10k skritt i dag. Det tror jeg på. Pakkene jeg skulle hente var spredt ut på både Risløkka og Vollebekk, så jeg tok banen til førstnevnte, gikk til Postnord (eller hva det het) for å hente pakker der (som jeg trodde skulle bli levert hjem til meg, men leveringsfirma driver kanskje ikke med sånt lenger), og gikk så derfra til Meny på Vollebekk for å hente en annen pakke som var kommet dit. Derfra gikk jeg hjem, fordi alternativet var å gå ned en lang bakke, ta banen bare to stopp, og så gå opp en lang bakke igjen.

Dermed ble det både mange skritt og god styrketrening i dag. Nå holder jeg på å sovne på sofaen og klokken er knapt 19. Jeg håper dette betyr at jeg kan sovne til en fornuftig tid i kveld, og kanskje ikke være død når jeg skal opp kl 6:30 til jobb i morgen tidlig. Tre arbeidsdager står mellom meg og helgen. Jeg må bare holde ut. Snart kommer den.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening