På kanten av galskap

Herregud, denne uken, altså.

6 arbeidsdager + en bakvakt
Prosjektpresentasjon på skolen (for hele klassen og mange lærere - ANGST)
Deadline for innlevering av prosjektrapport på skolen (20 sider)
Forberedelser til neste ukes eksamener

Og på toppen av det hele, to treningsdager. Som kanskje ikke er allverdens, men som er to mer enn jeg ville trodd at jeg kunne klare.

Jeg har allerede begynt å merke effekten av gårsdagens styrketrening, spesielt i lårene, pectoralis og biceps, og likevel dro jeg til trening etter jobb i dag også. Jeg imponerer meg selv noen ganger.

I dag imponerte jeg meg selv med en time zumba. Slitsomt men morsomt, og jeg jeg ble i veldig godt humør etterpå. Følte meg sprek og sterk og til og med en smule koordinert (jeg klarer å henge med litt og litt bedre for hver gang), og syntes duskregnet var ganske deilig da jeg kom ut igjen etterpå. De sier "never miss a Monday," for å få en sterk start på treningsuken, men jeg synes søndager kan være vel så gode å få med seg. Det er ikke så verst å avslutte en uke med en god innsats. Det gir en god følelse.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening