God helg!

Kom meg til spinningtime på Carl Berner i dag. Der hadde de skikkelig aircondition i spinningsalen. Det var deilig. Dette utgjør tre treningsøkter denne uka, samme som de to siste ukene. Det er slettes ikke verst. Litt kontinuitet og greier. Wow. Hvor lenge vil dette vare, mon tro?

Nå skal jeg spise fiskeboller i hvitsaus til middag, og så skeie ut med kake til dessert. Jeg var nemlig så uheldig å ha igjen litt rester i langpanna etter at jeg laget sjokoladekake til avslutningen i den gamle jobben. Huff så leit. (Ja, faktisk, egentlig. Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å bare kaste de siste kakebitene i søpla, men det har jeg altså ikke.)

God helg folkens, med eller uten trening! (Min blir nok uten, for jeg er dausliten.)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.