Return of spinning

Ifølge egen logg er det i morgen tre uker siden jeg sist kom meg på en spinningtime, så da var det vel jaggu på tide at jeg fikk dratt på en time i dag igjen.

Spinningtimen som går på onsdager er bare 45 minutter lang, men til gjengjeld sykt intensiv, så jeg fikk kjørt meg skikkelig. Fra før av hadde jeg allerede litt vondt etter gårsdagens styrketrening, men til stor jubel og glede er ikke stølheten så ille nå som den var etter forrige styrkeøkt. Fremskritt, med andre ord. Juhu!

Dette utgjør tre treningsdager på rad. Igjen, juhu! Også i dag har jeg holdt meg innenfor rammene til Lifesum, og kan med glede rapportere at jeg IKKE løp til butikken i går kveld for å kjøpe noe jeg absolutt ikke burde kjøpe.

Altså har uken så langt vært ganske bra, så nå kan jeg ta det med ro de neste fire dagene før og etter nattevakter. Jeg gruer meg til nattevaktene. De ødelegger alt. Be for meg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.