Dans i Danmark

Det har vært en sløv og lat helg i København, preget av enorme mengder trøstesnacks etter at mobilen min døde i går. Ikke bra.

Imidlertid klarte jeg å gjennomføre en halvtime med dansing på fredag, før katastrofen inntraff. Dette var i regi av en av Elixias online treningsvideoer, som er veldig praktisk når man ikke har mulighet til å besøke et senter.

Motivasjonen og selvdisiplinen måtte jeg jobbe hardere med da jeg kjørte denne dansevideoen, for i motsetning til gruppetrening på senteret var det her ingen andre enn meg selv å jobbe for. Det skjedde opptil flere ganger at jeg følte for å gi meg, og klarte bare såvidt å holde ut til siste trinn. Men jeg klarte det altså, så hurra for det.

I morgen håper jeg å kanskje ta noen styrkeøvelser. Jeg prøver å unngå å sikte høyt, slik at det skal bli lettere å faktisk få gjort det. Jeg er tross alt tilbake på babystepsnivået.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening