Svømming galore!

Den ene finværsdagen avløser den andre, og jeg har gjort en god jobb med å komme meg ut i solen og ut i vannet.

Dagens trening ble dermed igjen svømming, denne gang i sjøen, og denne gang med ca 15-20 minutters gåtur før og etter.

Det er kaldere i sjøen enn i et vann i skogen, så etter en halvtime i kamp mot bølgeskvulp og nedkjøling, krøp jeg opp på land igjen. Jeg tror jeg nedla i underkant av 500 m i løpet av den tiden, noe som høres helt normalt ut for meg. Ikke fullt så mye som jeg hadde håpet, men alt er bedre enn ingenting.

Noe bevegelse er bedre enn å ligge på sofaen, og i den forstand har juni så langt vært en positiv og aktiv måned. En klar forbedring fra mai. Jeg har også klart å ikke spise godteri i dag. Ikke en is engang. Wow.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening