Mer svømming

Etter gårsdagens mislykkede badeforsøk prøvde jeg på nytt i dag.

Ferden bar tilbake til Sognsvann, og etter halvannen times marinering under sola, plumpet jeg varm og fornøyd ut i det forfriskende vannet, som allerede var blitt merkbart varmere siden onsdag.

Det ble omtrent 45 minutter med svømming hvor jeg krysset over kortsiden av vannet og tok en liten omvei på tilbaketuren. Det ble ikke helt 1 km, men ca 7-800 m. Det er jeg fornøyd med.

All denne friske lufta jeg har fått i det siste gjør meg uendelig trøtt. Likevel er det vanskelig å sove om natten fordi det er så varmt. Jeg sover med bare dynetrekk over meg; selve dyna har blitt forvist. Jeg er derfor litt imponert over at jeg klarer å gjøre noe som helst i det hele tatt på dagtid, så nå skal jeg gi meg selv en liten klapp på skulderen.

*klapp klapp*

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening